Monday, October 13, 2008

色彩...方向...

,对我的人生来说,已不算是什么了…

我总觉得这几个月,我的人生失去了色彩,迷失了方向。。我很迷惘,我不知道我每做的东西下一步该怎么做…每次一个人在房间时,常常想起那段不开心的事情,画面挥散不去,对主电脑发呆…上课力不从心。。我真的很不开心!

我很想找人说说心事,可悲的是,真的没人能说…我已不像以前那么的勤劳,我没心上课,上课人在教室,心却在四处飘荡…

我很怕我会崩溃,我很怕这一天的到来..我很怕….
我失去任何一个可以让我奋斗的目标,我该为谁而活??我该为谁而努力??这些问题,我已找不到答案…

老天总是给我不该知道的事情,是安排还是巧合…我已不想知道!我只想要快乐…一件能让我快乐的事….

可能,[沿海公路的出口] 能描述我此刻的心情吧!

做傻事,哈哈!!有想过,真的有那么一瞬间的想法,但,我不会这样做,我不想让我身边的人伤心….

现在的我,仿佛站在无人的悬崖呐喊,但没人把我拉回来..我很累,我讨厌这样丧失自我的生活,我需要色彩….一个能找回原本的我!

现在的每一个微笑,已不再那么灿烂了….

下一个美好的微笑在何时,我…..真的不知道..

1 comment:

_NeS1112 said...

hey guy..
life can give u hundred reason to cried..but u can give life hundred reason to smile...
cheer up k?
although i'm not sure wat happen to u..but i do hope u can stand up on ur own...
sometimes we really cant avoid this things happened to us..mayb we shud step one step backward n look clearly wat's actually goin on..it's ur problem?or really is the other party's problem...
if it is ur problem to cause dis..u just try ur best to make it better..if is not ur problem...then jus ignore it..coz sometimes we really cant please everyone in this world...
so...mayb u shud just slow down ur foot step n give urself a break...
i believe u can overcome dis~
buck up^^
~i'm aGnEs CHAN not TAN o^^~haha~