Friday, February 26, 2010

Age of 28

梦想与目标

人常常会迷失和迷惘他们到底要的是什么

即使下定决心要朝这个目标梦想前进

但又害怕何时或会被何物阻扰

28岁

我的目标与梦想的年龄

当然

不是什么赚第一桶金或什么的

很简单

去美国留学

只想说 英文水准处在还好的水平罢了 口头对话有待加强

也许 这只是其中的理由

真正的是 我想去体验那里的生活

人生 就那么一次

我真的想趁年轻去疯狂一次

我不想老来才后悔什么的

想要实现的梦想真的很多

人生的道路还有很长

有时候真的疲倦了

追寻那样的目标梦想

我会成功吗?

也许 可能

我会 :))))

5 comments:

幸福王子 said...

加油!
我支持你!!!~

一颗尘埃 said...

28, 对我们来说不近也不远了。我只期望,28的时候,有一点点嫁得出的机会,就好了。(管你在荧幕前大笑也好,大骂也好,说我白痴也罢,我就只是想到这个啦!)哈哈哈

Haozai said...

幸福王子,谢谢你啊:D

小雯啊小雯,大笑是有啦,只是没想到你那么早想结婚。我的目标是三十以后才结。哈哈
对咯,我想要出国留学,可能看太多外国片,超想去美国的。哈哈

Orange said...

Oyster Mei Mei Jia You! I oso want Jia YOu ler... Old already... Left no much time already...Now i must study hard...Hope one day we can meet each other at oversea... see u at US... =) Sis...Cheerssssss=D

Haozai said...

Hey, yea babe sister. Touchwood! you still have ample time to do a lots of things, don't say like you gonna GO to somewhere else , haha!
hopefully you managed to complete your study and one day sit at the US starbuck together. We cannot foresee our future but we could create our own future.Remember, enjoy everyday to the max, don't waste every second, ok? To make it count! Cheer, sister! :))))